تلفظ نیمباز درست است یا نیمبوز؟
برنامه های کامپیوتر _ بازی _کارتون _ تصاویر _ شعر _ برنامه_کد های وبلاگ
دانلود کردن
نگارش در تاريخ پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, توسط علی جهانگیری

سلام دوستان من مدیر وبلاگ,علی جهانگیری هستم و قصدم از این نوشته فرهنگ سازی در نیمبازه.

هرکس که انگلیسیش خوب باشه به راحتی میتونه بفهمه که تلفظ نیمباز درسته. طبق تحقیقاتی که من انجام دادم عرب ها به نیم باز میگویند نیمبوز پس شما هم سعی کنید مث عرب ها اشتباه تلفظ نکنید.

 

(قصد من مسخره کردن دیگران نیست فقط میخواستم فرهنگ نیمباز رو بیان کنم. به هر حال اگه ناراحت شدید من واقعا معذرت میخوام)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

EditingMySpace.com - Love

EditingMySpace.com - More Love Comments